Specjalizujemy się kompleksową obsługą diagnostyczną i serwisową pomp w branżach przemysłowych.
Posiadamy doświadczenie w naprawach homogenizatorów wysokociśnieniowych oraz zaworów higienicznych.
ATEX Flow Service
Gwarancja serwisowa
1. Firma ATEX Flow Service zwana dalej Gwarantem zapewnia KLIENTOWI dobrą jakość oraz prawidłowe działanie urządzenia (lub jego podzespołów) objętego gwarancją, zgodnie ze standardami przewidzianymi dla urządzeń tego rodzaju, z zastrzeżeniem że będzie ono używane zgodnie z przeznaczeniem w normalnych warunkach eksploatacyjnych opisanych w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.
2. Okres gwarancji na wykonane naprawy i wymienione części wynosi 8 miesięcy chyba że raport serwisowy stanowi inaczej.
3. W ramach gwarancji gwarant zapewnia bezpłatne usunięcie wad fizycznych urządzenia, które ujawnią się w okresie wyznaczonym w punkcie 2, poprzez jego nie odpłatną naprawę lub wymianę na wolną od wad.
➤ a. Jeżeli przyczyny wywodzą się w sposób udokumentowany z wad materiałowych lub produkcyjnych.
➤ b. Jeżeli wszystkie dotychczasowe naprawy, w szczególności w ramach gwarancji dokonywane były przez serwis gwaranta
➤ c. Jeżeli sposób użytkowania wyrobu był zgodny z warunkami podanymi w instrukcji obsługi, oraz zgodny w przeznaczaniem wyrobu (dobór do instalacji i medium).
➤ d. Jeżeli podłączenia elektryczne i hydrauliczne zastały przeprowadzone w sposób właściwy przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje.
4. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych i części urządzenia zużywających się w ramach zwykłej eksploatacji (tj. uszczelniacze, uszczelnienia, zimeringi, łożyska, sprzęgła, oleje i smary).
5. Warunkiem realizowania roszczeń gwarancyjnych jest okazanie poprzedniego raportu serwisowego oraz uiszczenie opłaty za poprzednią usługę serwisową.
6. Naprawa Gwarancyjna nie obejmuje wad powstałych wskutek:
➤ a. Niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania lub konserwacji urządzenia.
➤ b. Uszkodzeń mechanicznych, chyba że powstały z przyczyn tkwiących w urządzeniu.
➤ c. Wykorzystywania urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem.
➤ d. Niewłaściwego transportowania lub innego przemieszczania urządzenia.
➤ e. Obsługi urządzenia przez osobę niekompetentną i nieupoważnioną
➤ f. Eksploatacji i zwykłego zużycia urządzenia.
➤ g. Nie zastosowania się do rekomendacji i zaleceń sporządzonych podczas wcześniejszych serwisów.
7. Klient traci wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji w razie stwierdzenia:
➤ a. Niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji (montażu urządzenia)
➤ b. Samowolnych napraw, przeróbek konstrukcyjnych, montażu lub innych zmian w urządzeniu dokonywanych przez osoby nieupoważnione bez pisemnej zgody i wiedzy gwaranta.
➤ c. Samowolnych przeróbek konstrukcyjnych na współpracującej instalacji bez pisemnej zgody i wiedzy gwaranta.
➤ d. Samowolnych zmian parametrów fizycznych oraz składu chemicznego pompowanego medium bez pisemnej zgody i wiedzy gwaranta.
➤ e. Niepowiadomienia gwaranta w terminie 3 dni roboczych od ujawnionych wad
➤ f. W przypadku uniemożliwienia przez użytkownika ustalenia przyczyn wady urządzenia.
8. Klient zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia ujawnienia wady, powiadomić serwis gwaranta o ujawnieniu wady. Powiadomienie pisemne (przez: email lub fax) powinno zawierać dane urządzenia (typ, nr fabryczny, opis wady) oraz dane kontaktowe klienta (nr telefonu, email lub fax). Obowiązuje pisemna forma zawiadomienia od klienta. Klient przyjmuje do wiadomości że ze względu na specyfikę urządzenia niezwłoczne powiadomienie gwaranta o wadzie ma istotne znaczenie, a zaniechanie tego może prowadzić do zwiększenia rozmiaru uszkodzeń kub nawet do całkowitego unieruchomienia urządzenia. Dalsza eksploatacja uszkodzonego urządzenia może nastąpić tylko za pisemną zgodą gwaranta.
9. Klient ma obowiązek udzielenia wszystkich informacji dotyczących eksploatacji urządzenia, mających na celu ujawnienie przyczyny usterki.
10. Pierwsza reakcja serwisu (telefoniczna lub e-mailowa) nastąpi wciągu 3 dni roboczych od otrzymania od klienta informacji o wadzie. Gwarant zobowiązuje się w terminie 14 dni roboczych, od daty otrzymania zgłoszenia do udzielania kupującemu odpowiedzi o uznaniu lub nieuznaniu gwarancji. Gwarant zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia wady po podjęciu decyzji o uznaniu gwarancji. Termin naprawy może ulec wydłużeniu o okres konieczny do sprowadzenia niezbędnych części zamiennych.
11. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt. Gwarant może wykonać powyższe czynności odpłatnie na wezwanie kupującego.
12. Części i węzły konstrukcyjne które na wyraźne polecenie klienta mimo zaleceń nie zostały wymienione nie podlegają gwarancji.
13. W przypadku usługi gwarancyjnej gwarant decyduje o zakresie naprawy gwarancyjnej, konieczności wymiany części.
14. Wysyłka towaru w celu naprawy gwarancyjnej odbywa się na koszt gwaranta pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia formy transportu.
15. Termin gwarancji ulega wydłużeniu o okres trwania naprawy gwarancyjnej. Art. 581 par. 1 kodeksu cywilnego nie stosuje się.
16. Prawa i obowiązki stron w zakresie odpowiedzialności za wady fizyczne urządzenia są regulowane wyłącznie przez postanowienia ujęte w raporcie serwisowym który stanowi element umowy serwisowej zawartej miedzy gwarantem a klientem. Wyłącza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Przepisy kodeksu cywilnego o gwarancji stosuje się posiłkowo.
17. Świadczenie naprawy gwarancyjnej może odbyć się po przesłaniu urządzenia do gwaranta (adres siedziby gwaranta zostanie podany kupującemu przy pierwszej reakcji serwisu gwaranta lub można go odnaleźć na stronie internetowej www.atexflow.pl) lub, w miejscu użytkowania pompy pod warunkiem, urządzenie znajduje się na terenie Polski.
18. Za opóźnienia w terminowym usunięci wady w ramach gwarancji klient ma prawo żądać od gwaranta zapłacenia kar umownych w wysokości 1% brutto kosztów poprzedniego serwisu za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia liczony od następnego dnia po upływie terminu. Kary nie mogą przekroczyć wartość brutto poprzedniego serwisu.
19. W przypadku naprawy urządzenia w miejscu jego użytkowania klient ma obowiązek zapewnić serwisowy dostęp do urządzenia, odpowiednie zaplecze techniczne oraz warunki zgodne z BHP.
20. Jeżeli wyniku oględzin gwarant stwierdzi że wada nie jest objęta gwarancją to koszt oględzin i wszystkie dodatkowe, związane z nim koszty ponosi klient.
21. Strony mogą ustalić, że wymiany niektórych elementów lub podzespołów dokona klient we własnym zakresie, nie tracąc uprawnień gwarancyjnych. Uzgodnienie takie musi być dokonane przez strony na piśmie.
Sprawdź również:
Skontaktuj się z nami!
Odpowiemy na wszelkie pytania
ATEX FLOW SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Kosakowie, ul. Astrowa 14/1, 81-198 Kosakowo, NIP: 5871750617, REGON: 540859460, KRS: 0001154473.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.
Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)
Realizacja: Plutowski.pl