Specjalizujemy się kompleksową obsługą diagnostyczną i serwisową pomp w branżach przemysłowych.
Posiadamy doświadczenie w naprawach homogenizatorów wysokociśnieniowych oraz zaworów higienicznych.
Chcesz porozmawiać o szczegółach?
Skontaktuj się z nami
Serwis u Klienta
Jak przebiega usługa serwisowa?
1. Wypełnij i wyślij formularz – poczekaj na kontakt z naszej strony (do 72h w dni robocze)
2. Poczekaj na kontakt z naszej strony.
3. Przygotuj się na przyjazd serwisu w umówionym terminie.
Ogólne zasady realizacji usług serwisowych u Klienta
1. Formularz zgłoszeniowy powinien być wypełniony i wysłany do serwisu nie później niż 3 dni przed planowanym serwisem.
2. Klient ma obowiązek przygotować miejsce pracy w taki sposób aby zapewnić warunki do bezpiecznej pracy serwisu.
3. Poddane serwisowi urządzenie powinno być w miarę możliwości czyste, a w uzasadnionych sytuacjach powinno przejść proces dekontaminacji. Serwis zastrzega sobie możliwość odstąpienia od czynności serwisowych zabrudzonego urządzenia.
4. W przypadku odrzucenia reklamacji (w okresie gwarancyjnym) koszty wszystkie koszty wykonania serwisu ponosi klient
5. W przypadku kiedy wykonanie usługi gwarancyjnej w części lub w całości nie będzie możliwe (nie z winy serwisu), usługę uznaje się za zrealizowaną.
6. W przypadku kiedy wykonanie usługi pogwarancyjnej w części lub w całości nie będzie możliwe (nie z winy serwisu), Klient ponosi koszty serwisu w całości.
7. ATEX Flow Service. udziela na swoje usługi 8 miesięcznej gwarancji.
8. Możliwe jest ustalenie indywidualnych warunków serwisowania za zgodą Kierownika ATEX Flow Service.
Koszt dojazdu, inspekcji i kompletnego serwisu podawane są na życzenie za pośrednictwem Specjalisty ds. technicznych zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Serwis w ATEX Flow Service
Jak przebiega usługa serwisowa?
1. Wypełnij i wyślij formularz – poczekaj na kontakt z naszej strony (do 72h w dni robocze)
2. Po akceptacji z naszej strony przygotuj przesyłkę tak, aby podczas transportu nie uległa uszkodzeniu.
3. Zamów kuriera i wyślij na nasz adres: Astrowa 14/1, 81-198 Kosakowo.
4. Poczekaj na raport serwisowy lub kontakt ze strony ATEX Flow Service.
Ogólne zasady realizacji usług serwisowych
1. Formularz zgłoszeniowy powinien być wypełniony i wysłany do serwisu nie później niż w dniu dostarczenia pompy do siedziby ATEX Flow Service.
2. Urządzenie dostarczone do serwisu powinno być w miarę możliwości czyste, a w uzasadnionych sytuacjach powinno przejść proces dekontaminacji przed wysyłką. Serwis zastrzega sobie możliwość odstąpienia od czynności serwisowych zabrudzonego urządzenia.
3. Koszty związane z transportem urządzenia ponosi klient.
4. W przypadku odrzucenia reklamacji (w okresie gwarancyjnym) koszty wykonania inspekcji ponosi klient.
5. W przypadku odstąpienia od naprawy pogwarancyjnej koszty wykonania inspekcji ponosi klient.
6. ATEX Flow Service udziela na swoje usługi 8 miesięcznej gwarancji.
7. Możliwe jest ustalenie indywidualnych warunków serwisowania za zgodą Kierownika ATEX Flow Service.
Koszt inspekcji i kompletnego serwisu podawane są na życzenie za pośrednictwem Specjalisty ds. technicznych zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Wypełnij formularz - przedstawiciel naszej firmy skontaktuje się z Tobą w ciągu 72h (dni robocze)
W trakcie rozmowy ustalimy Twoje potrzeby i odpowiemy na wszelkie pytania.
Sprawdź również:
Skontaktuj się z nami!
Odpowiemy na wszelkie pytania
ATEX FLOW SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Kosakowie, ul. Astrowa 14/1, 81-198 Kosakowo, NIP: 5871750617, REGON: 540859460, KRS: 0001154473.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.
Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)
Realizacja: Plutowski.pl